Hej. Jeg har i mange år haft Legacy 8.0, men er nu interesseret i at opdatere til en nyere version.
For det første: Hvad koster det,
og for det andet: Hvordan gør jeg det, kan ikke lige finde det.
v.h. Grethe L J
Opdatering
Redaktører: Testere, Oversættergruppe
-
- Indlæg: 23
- Tilmeldt: ons 15-01-2014 21:19
- Kontakt:
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5175
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: Opdatering
Du skal downloade Legacy 9 herfra http://legacydansk.com/?page=downloadLegacy Legacy 9 overskriver automatisk dit eksisterende Legacy 8. Det er gratis og kan bruges straks.
Du kan læse nærmere her viewtopic.php?f=5&t=3829
Dine slægtsfiler bliver ikke rørt/bliver liggende, hvor de plejer og ændrer ikke navn, men når du åbner Legacy 9 første gang, så konverteres din Legacy8-fil til en Legacy9-fil. Du skal bare acceptere denne konvertering.
Du skriver ikke, om du har Legacy 8 Deluxe, men hvis du har haft det, så skal du købe Legacy 9 Deluxe herfra https://legacy.familytreewebinars.com/u ... n-c344.php
Når du modtager kundenummeret i en mail fra USA, så skal du blot indtaste nummeret. Du skal ikke downloade programmet igen.
Hvis ikke du har haft Legacy 8 Deluxe, så skal du bestille her https://legacy.familytreewebinars.com/l ... -p1563.php
Du kan læse nærmere her viewtopic.php?f=5&t=3829
Dine slægtsfiler bliver ikke rørt/bliver liggende, hvor de plejer og ændrer ikke navn, men når du åbner Legacy 9 første gang, så konverteres din Legacy8-fil til en Legacy9-fil. Du skal bare acceptere denne konvertering.
Du skriver ikke, om du har Legacy 8 Deluxe, men hvis du har haft det, så skal du købe Legacy 9 Deluxe herfra https://legacy.familytreewebinars.com/u ... n-c344.php
Når du modtager kundenummeret i en mail fra USA, så skal du blot indtaste nummeret. Du skal ikke downloade programmet igen.
Hvis ikke du har haft Legacy 8 Deluxe, så skal du bestille her https://legacy.familytreewebinars.com/l ... -p1563.php
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
-
- Indlæg: 23
- Tilmeldt: ons 15-01-2014 21:19
- Kontakt:
Re: Opdatering
Hej Anne Marie H.
Nu har jeg ventet siden d. 25.01.22, hvor jeg bestilte Legacy 9 Deluxe.
Pengene er blevet trukket på min konto, men jeg har ikke hørt noget fra dem.
v.h. Grethe
Nu har jeg ventet siden d. 25.01.22, hvor jeg bestilte Legacy 9 Deluxe.
Pengene er blevet trukket på min konto, men jeg har ikke hørt noget fra dem.
v.h. Grethe
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5175
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: Opdatering
Enten er mailen endt i din mappe med Spam/uønsket post, eller du har muligvis skrevet forkert mailadresse ved bestillingen.
Hvis mailen ikke ligger i spam/uønsket post, så skal du sende en mail til sales@legacyfamilytree.com og angive, hvornår betalingen er trukket på din konto. Du kan skrive på dansk, hvis du ikke har lyst til at kaste dig ud i engelsk.
Hvis mailen ikke ligger i spam/uønsket post, så skal du sende en mail til sales@legacyfamilytree.com og angive, hvornår betalingen er trukket på din konto. Du kan skrive på dansk, hvis du ikke har lyst til at kaste dig ud i engelsk.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst