Hej Forum.
Under Datoformatering i Tilpas (5.1) har jeg valgt datoformatet "21. november 1953" og sat flueben i "Formater dag med punktum".
Men punktummet vises ikke, hverken på skærmen eller i udskrifterne.
Det har fungeret tidligere.
Hvad er der mon galt.
Mvh. J. Larsen
Punktum efter dag i dato
Redaktører: Testere, Oversættergruppe
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5175
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: Punktum efter dag i dato
Ja, det er desværre en fejl, der er opstået i forbindelse med rettelse af en datofejl på et andet sprog. Det skulle gerne være rettet i næste opdatering.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Re: Punktum efter dag i dato
Tak for svaret.
Mvh
J. Larsen
Mvh
J. Larsen
Re: Punktum efter dag i dato
Jeg har netop opdateret Legacy til den nyeste version 9.0.0.412 (deluxe).
Fejlen i dato-formatet er desværre stadig ikke rettet.
Jeg har skrevet med Legacy omkring det.
Svaret jeg fik i dag var:
Hello,
I am sorry, this is still an outstanding bug in Legacy. We do not have ETAs on when a bug will be fixed as it depends on the severity of the bug and how complicated the fix may be.
I have made a note on the bug report letting the developers know we have users waiting for this bug to be fixed.
Sincerely,
Jairmie
Technical Support
Fejlen i dato-formatet er desværre stadig ikke rettet.
Jeg har skrevet med Legacy omkring det.
Svaret jeg fik i dag var:
Hello,
I am sorry, this is still an outstanding bug in Legacy. We do not have ETAs on when a bug will be fixed as it depends on the severity of the bug and how complicated the fix may be.
I have made a note on the bug report letting the developers know we have users waiting for this bug to be fixed.
Sincerely,
Jairmie
Technical Support
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5175
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: Punktum efter dag i dato
Ja, det havde du ikke behøvet at skrive til USA om, men måske hjælper det, når det ikke er os fra den danske support, der melder ind... bare for god ordens skyld, så har jeg adgang til samme fejlregistreringssystem som Jairmie - og han har helt ret. Vi får aldrig at vide, hvornår udviklerne retter en fejl. Vi kan kun krydse fingre...
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster