Side 1 af 1

Besværligt køb af Deluxe

: ons 09-08-2023 21:20
af CkOtterup
Hej
Jeg tror nok, at jeg har købt deluxe-adgang via det danske link.
I ordre historikken fra Legacy Family Tree Webinars fremgår det, at jeg har købt Legacy 9.0 Deluxe ... dansk udgave for 29.95 USD
Jeg har et download password og et serienummer; men jeg har ikke fået et kundenr på e-mail, så jeg kan ikke komme videre.
Jeg kan heller ikke se beløbet i min netbank.
Hvordan kommer jeg videre?
mvh
Christian Karstensen

Re: Besværligt køb af Deluxe

: ons 09-08-2023 23:47
af Anne Marie H
Hvornår har du købt det? Man får normalt ikke serienummer, så jeg skal vide om det begynder med 9x-yyy-zzz-xx. Du må ikke oplyse nummeret her i gruppen, men hvis det, du kalder serienummer er opbygget som vist med 10 tal delt med bindestreg, så er det dit kundenummer.

Re: Besværligt køb af Deluxe

: tors 10-08-2023 07:17
af CkOtterup
Tak.
Det var løsningen.
Der kom ingen e-mail. Men jeg kunne udskrive "Printable Receipt" lige efter købet.
Mvh
Christian