Jeg købte Legacy 9 deluxe i går, men har ikke fået en kode tilsendt med mail
Britta
ingen kode
Redaktører: Testere, Oversættergruppe
ingen kode
Britta Juul
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5175
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: ingen kode
Customer service har meget travlt i disse dage, så der kan gå lidt længere tid end normalt, inden ordrer ekspederes.
Tjek din spammail-mappe, ofte er mailen røget deri.
Er betalingen trukket på din konto? Er den det, så er kundenummeret på vej.
Skriv igen, hvis ikke mailen med kundenummeret ikke er kommet i morgen ved denne tid (og hvis betalingen er trukket på din konto).
Tjek din spammail-mappe, ofte er mailen røget deri.
Er betalingen trukket på din konto? Er den det, så er kundenummeret på vej.
Skriv igen, hvis ikke mailen med kundenummeret ikke er kommet i morgen ved denne tid (og hvis betalingen er trukket på din konto).
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Tilbage til "Download og installation"
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster