Jeg har selv Legacy9 de’Luxe - og er meget glad for programmet, så derfor ville jeg downloade det på en vens PC.
Vi downloade fra hjemmesiden Legacy dansk - og det gik fint.
Vi fik besked om, at Legacy var installeret korrekt - men så kom problemet...
Vi fik fejlmeddelelsen:
Error Oening Message File.
ActiveX component can’t creative objekt
Vi har afinstalleret Legacy, genstartet PC, downloadet Legacy igen gennem alle forskellige browsere utallige gange; men lige lidt hjælper det - vi får samme fejlmeddelelse hver gang - og kan ikke åbne programmet.
Jeg har slået problemet op i fb-gruppen: “Legacy - Danmark - hjælp til brug af programmet” - og har forsøgt med de foreslag på løsning af problemet, vi fik der; men intet har hjulpet.
Min ven har en bekendt, der er rigtig “computer-nørd” og han forsøgte at finde en løsning, men uden held.
Han forsøgte også at downloade Legacy på sin egen PC - men kunne heller ikke komme ind i programmet på sin PC.
Hvad er der galt?
Kan ikke åbne Legacy efter download
Redaktører: Testere, Oversættergruppe
-
- Indlæg: 62
- Tilmeldt: man 14-01-2013 13:12
- Geografisk sted: Køge
- Kontakt:
Kan ikke åbne Legacy efter download
Venlig hilsen
Viviann Øriis Jørgensen
Viviann Øriis Jørgensen
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5172
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: Kan ikke åbne Legacy efter download
Jeg vil tro, at det er antivirus-programmet, der er den skyldige - især hvis vedkommende bruger BullGuard.
Slå filskanning fra og installer Legacy igen, så tror jeg, at det vil lykkes.
Slå filskanning fra og installer Legacy igen, så tror jeg, at det vil lykkes.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
-
- Indlæg: 62
- Tilmeldt: man 14-01-2013 13:12
- Geografisk sted: Køge
- Kontakt:
Re: Kan ikke åbne Legacy efter download
Desværre er det ikke antivirusprogrammet - det er Norton - for både Norton og et andet “renseprogram” blev afinstalleret mens vi downloadede.
Venlig hilsen
Viviann Øriis Jørgensen
Viviann Øriis Jørgensen
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5172
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: Kan ikke åbne Legacy efter download
http://support.legacyfamilytree.com/article/AA-00254 Prøv at følge anvisninger her.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
-
- Indlæg: 62
- Tilmeldt: man 14-01-2013 13:12
- Geografisk sted: Køge
- Kontakt:
Re: Kan ikke åbne Legacy efter download
Desværre er det ikke antivirusprogrammet - det (Norton) - og et andet “rense-program” blev afinstalleret mens vi downloadede Legacy - så det er noget andet, der er skyld i problemet - og jo mærkeligt, at det er på 2 forskellige PC’er, der er problemer.
Venlig hilsen
Viviann Øriis Jørgensen
Viviann Øriis Jørgensen
-
- Indlæg: 62
- Tilmeldt: man 14-01-2013 13:12
- Geografisk sted: Køge
- Kontakt:
Re: Kan ikke åbne Legacy efter download
Det hjalp heller ikke at gå frem efter det link, du satte ind Anne Marie - det er altså meget mærkeligt og dybt frustrerende.
Min ven har nu haft nulstillet sin PC helt - og er startet helt forfra med at installere - men heller ikke herefter kunne han åbne Legacy efter installeringen.
Kan det have noget at gøre med den sidste opdatering i Legacy?
Min ven forsøgte forøvrigt for lidt siden at downloade Legacy8 - men det kunne han heller ikke - processen blev ændret til Legacy9
Min ven har nu haft nulstillet sin PC helt - og er startet helt forfra med at installere - men heller ikke herefter kunne han åbne Legacy efter installeringen.
Kan det have noget at gøre med den sidste opdatering i Legacy?
Min ven forsøgte forøvrigt for lidt siden at downloade Legacy8 - men det kunne han heller ikke - processen blev ændret til Legacy9
Venlig hilsen
Viviann Øriis Jørgensen
Viviann Øriis Jørgensen
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5172
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: Kan ikke åbne Legacy efter download
Der er ingen meldinger overhovedet om, at brugerne har problemer med download af hverken Legacy 9 eller for så vidt Legacy 8! Så jeg er 99,9 % sikker på, at problemet ligger hos jer. I kan læse her, hvilke krav, der er til PC'en https://legacyfamilytree.com/Frequent.a ... quirements
Jeg går ud fra, at I downloader herfra http://legacydansk.com/?page=downloadLegacy og at I ikke ændrer på standardindstillingerne!
Hvis ikke problemet løses, så må jeg henvise jer til support@legacyfamilytree.com (på engelsk).
Jeg går ud fra, at I downloader herfra http://legacydansk.com/?page=downloadLegacy og at I ikke ændrer på standardindstillingerne!
Hvis ikke problemet løses, så må jeg henvise jer til support@legacyfamilytree.com (på engelsk).
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
-
- Indlæg: 5
- Tilmeldt: man 02-11-2020 10:29
- Kontakt:
Re: Kan ikke åbne Legacy efter download
Jeg har problem efter at have opdateret til Legacy 9.0.0.368
Når jeg trykker på genvejstasten Kommer denne besked frem på min skærm:
LEGACY9
Run-time error '339':
Component 'VSOCX6.OCX' or one of its dependencies not
correctly registered: a file is missing or invalid
og jeg kan ikke komme ind på Legacy
Når jeg trykker på genvejstasten Kommer denne besked frem på min skærm:
LEGACY9
Run-time error '339':
Component 'VSOCX6.OCX' or one of its dependencies not
correctly registered: a file is missing or invalid
og jeg kan ikke komme ind på Legacy
- Anne Marie H
- Teamleder
- Indlæg: 5172
- Tilmeldt: søn 22-05-2005 22:17
- Geografisk sted: Greve
- Kontakt:
Re: Kan ikke åbne Legacy efter download
Bjarne Huber skrev:Jeg har problem efter at have opdateret til Legacy 9.0.0.368
Når jeg trykker på genvejstasten Kommer denne besked frem på min skærm:
LEGACY9
Run-time error '339':
Component 'VSOCX6.OCX' or one of its dependencies not
correctly registered: a file is missing or invalid
og jeg kan ikke komme ind på Legacy
Jeg gætter på, at du bruger BullGuard som antivirusprogram? Og du er så nødt til at slå det fra, og downloade opdateringen igen.
Venlig hilsen
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
Anne Marie Holck (Legacy Deluxe 9.0.0.456 + Windows 11)
-
- Indlæg: 5
- Tilmeldt: man 02-11-2020 10:29
- Kontakt:
Re: Kan ikke åbne Legacy efter download
Det Hjalp og mange tak for det
Tilbage til "Download og installation"
Hvem er online
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst